sâmbătă, 10 septembrie 2011

Am castigat!!!! Un premiu colorat!!!

Acum doua, trei saptamani am aflat ca am castigat giveaway-ul organizat de Matzzza, pe blogul ei Beauty and other stuff . Am fost foarte surprinsa si in acelasi timp fooarte entuziasmata deoarece este primul giveaway la care am castigat. Astfel ca, saptamana trecuta a sosit coletul cu bunatati si vreau sa va arat si voua ce am primit :)
 Asaaa. Am primit o trusa de machiaj Ruby Rose care imi place mult deoarece are culori multicele, sidefate si din cate am testat rezista ok pe parcursul zilei. Trusa mai contine si un  mic gloss si niste blush-uri.  Pot spune ca trusa este partea mea favorita din premiu, dar asta nu inseamna ca nu mi-au placut si celelalte premii.
In cutiuta se mai gasea si un creion de ochi ELF verziu cu shimmer. Ce imi place mult la acest creion este faptul ca are o ascutitoare incorporata in capac. Ingenios, nu? Si foarte la indemana.

Am mai primit si 2 perechi de cercei jucausi si colorati iar Matzzza a fost atat de draguta incat a mai adaugat la premiul castigat si o bratara in nuante de albastru si alb. Multumesc mult pentru premiu! Esti o draguta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu